lv

Noslēgušās "Stratēģija un knifi satura virzīšanai sociālajos medijos" apmācības

Šā gada 27. septembrī, Eiropas Latviešu apvienība aicināja diasporas laikrakstu un portālu redakciju pārstāvjus piedalīties seminārā "Stratēģija un knifi satura virzīšanai sociālajos medijos", kas norisinājās apgāda Mansards telpās Rīgā, Alberta ielā 11.

Kā galvenais viesis bija Egmonds Grizbovskis, ilggadējais DELFI mārketinga direktors, TVNET biznesa attīstības direktors, Latvijas reklāmas aģentūras valdes interneta mediju pārstāvis, kas sniedza vērtīgus ieteikumus kā nākotnē būtu iespējams izveidot vienotu diasporas ziņu mediju, apvienojot tā reklāmas un mārketinga iespējas.

Kopā seminārā piedalījās 10 pārstāvji gan no Eiropas Latviešu apvienības, gan portāla Latviesi.com un laikrakstu "Brīvā Latvija" un "Laiks" pārstāvji.


Eiropas Latviešu apvienības aktivitātes īstenotas projekta „"Diasporas mediju sadarbības platforma – koncepcija un pirmie soļi", projekta Nr. 2018.LV/DP/10/14 ietvaros. Projektu finansiāli atbalsta Sabiedrības integrācijas fonds no Kultūras ministrijas piešķirtajiem Latvijas valsts budžeta līdzekļiem. 

Šī mājas lapa izmanto sīkdatnes (cookies). Mēs to darām, lai atcerētos Jūsu izvēles un apkopotu statistiku par Jūsu vizītēm.
Turpinot izmantot mūsu vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Vairāk šeit. OK